Hello:
Anyone going to the Techno Classica Essen car show April, 10-14 ?
Just looking to meet up with fellow 319ers.
Thanks,
Ron
Bodensee-Klassik mit Sonderausstellung L/O 319
Noch bis zur Messe
Alle Infos gibt es hier: Bodensee Klassik mit Sonderausstellung Mercedes L/O319 (Klick mich)
Noch bis zur Messe
Alle Infos gibt es hier: Bodensee Klassik mit Sonderausstellung Mercedes L/O319 (Klick mich)
Techno Classica Essen
- Jean-Manuel
- Beiträge: 103
- Registriert: 17.11.2014, 22:22
- Wohnort: Montesson, France
Re: Techno Classica Essen
Hello Ron !
I'll be there on Saturday 13th and Sunday 14th.
Surely I could have a few moments to share with you and any other passionate of the L/O319.
Jean-Manuel
I'll be there on Saturday 13th and Sunday 14th.
Surely I could have a few moments to share with you and any other passionate of the L/O319.
Jean-Manuel
